czwartek, 22 października 2015

Blue Hurricane Srebro Podlasia - nasz rodzynek :)

- Ja zawsze jestem taki grzeczniutki....

-Zaraz pożałujesz za to, co mi zrobiłaś!!!

- Mówiłem, że pożałujesz ty łachudro!


- Ale ja mam tępe rodzeństwo - żeby nie poznawać swojej matki... Całe mleko dla mnie!!!!

- Trele morele! Teraz ja rządzę na podwórku, bo to moja sesja zdjęciowa ;p













                                                                                 





























                                                                                                                                    http://viralowe.pl/wp-content/uploads/2015/02/huragan-9.gif    Nasz jedyny chłopak jest bardzo stonowany i spokojny - radośnie się z nami wita i wesoło przybiega, ale nie słyszeliśmy jeszcze jego szczekania i dopóki siostry nie zaczynają mu wchodzić na głowę, nie zaczepia ich. Za to jest największy z całej paczki i bardzo odpowiada mu spędzanie wolnego czasu w misce, aż nie zniknie z niej zawartość :D Daliśmy mu tak na imię, bo czujemy, że z takim spokojnym charakterem i wyglądem będzie roznosił wystawowe ringi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz